zaterdag 17 december 2011

hallo

ik ben vandaag een dwergpincher komen kopen bij jullie
na een half uurtje rondgesnuffeld te hebben voelt hij zich al helemaal op zijn gemak bij ons
hij speelt graag en ligt graag voor onze houtstoof :-)
ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder gaat met onze pinchy :-)

ps : ik ben blij dat er toch nog goeie hondenkennels bestaan die hun dieren met liefde en respect behandelen
daarom zal ik ook iedereen aanraden om bij jullie een hondje te komen kopen ik heb er spijt van dat ik het advies van mijn vriendin niet opgevolgd had
om direct naar jullie te komen!
slechte commentaren worden rapper gegeven dan goede!
maar wat je tegenwoordig allemaal hoort
daarom vind ik dat jullie kennel ook maar eens in een positief jasje gestoken mag worden
pichy en ik bedanken jullie voor de goede zorgen vooraf !

mvg
Yves